piątek, 4 lipca 2014

Biedronkowe i trinowe łupy




Jak pewnie już 90% włosomaniaczek wie, w Biedronce od 3 lipca sprzedają suche szampony Batiste za całe 10,99zł. W porównaniu - na mintishop.pl możemy je kupić za 15zł + przesyłka. Jakbym mogła przepuścić taką okazję? :-) Pokusiłam sie na wersje Tropical i Wild , oba pachną obłędnie. Jak dotąd używałam już kilku suchych szamponów, ale żaden nie spisuje się tak swietnie jak Batiste! Różnią się przede wszystkim tym, że w ogóle nie zostawiają białego pyłu na włosach. W zasadzie używałam dopiero 3 rodzajów , ale każdy był super. Po za tym skusiłam się na dużą butle (400ml) mojego ukochanego płynu micelarnego BeBeauty za 7,99zł. Birgnijcie do biedry! :-)


Zrobiłam również zakupy na triny.pl. I przyznam się szczerze - jestem niezłą sierotą, poniważ zamówiłam nie to co chciałam . Po pierwsze - pomyliłam się i zamiast szamponu Baikał zamówiłam balsam Baikał objętość i siła. Po drugie - chciałam nierafinowany olej makadamia - ten jest rafinowany (poddawany wysokiej temperaturze). Jest mi smutno , ale nic nie dzieje się bez przyczyny. Balsam Baikal spisał sie na moich włosach dośc dobrze, czego sie nie spodziewałam ponieważ ma dużo ziół w składzie. Kosztował 15zł. To czarne opakowanie to Maseczka Arganowa, Planeta Organica. Jej cena to 15,50zł Użyłam jej dopiero raz, więc ciężko mi oceniać, mogę powiedzieć jedno - ma całkiem fajny, emolientowy skład:

Aqua with infusion of Organic Argania Spinosa Kernel Oil (organic argan oil), Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil (oil of apricot pits), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil (olive oil), Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Glyceryl Stearate, Hydroxyethylcellulose, Tocopheryl Acetate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid



To chyba tyle na dzisiaj, zapraszam na zakupy! :-)


3 komentarze:

  1. Ja jak na razie do Biedronki nie dotarłam ale myślę że to się niebawem zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog!!! A batiste też już mam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też skusiłam się na ten suchy szampon tropikalny. Nie miałam jeszcze żadnego, a o tym słyszałam dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń